6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej natomiast Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę oraz wigor naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na postać zaś higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest profesjonalny lekarz medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która odkąd wielu lat pracuje we Wrocławiu, natomiast jej mottem jest śliczny lecz prosty a nie nadmierny aparycja tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy alias na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje zanim zabiegiem prosi o pomoc w poprawie ogólnego wyglądu zaś w zasadzie chcą aby fizjonomia przestała stanowić smutna. Często słyszę od czasu pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednak inni pytają mnie z jakiej przyczyny jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, jako że nie jestem smutna, natomiast to wszytko grzech mojego wyglądu". Okazuje się, że możemy w niezwykle prosty modus usprawnić wygląd naszej twarzy z przyczyny wolumetrii czyli modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy mnóstwo zabiegów medycyny estetycznej, które wespół spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie ulepszyć powierzchowność naszej skóry zaś przeistoczyć proporcje twarzy. Ponieważ everyman chory jest drugi o szczegółach z zapałem porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com