13.12.2021

Klinika medycyny estetycznej - Wroclaw

Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy alias niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie ustalenia poprzednio zabiegiem prosi o asystent w poprawie ogólnego wyglądu zaś głównie chcą ażeby facjata przestała istnieć smutna. Często słyszę od czasu pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna niemniej jednak inni pytają mnie z jakiej przyczyny jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, skoro nie jestem smutna, a to wszytko wina mojego wyglądu". W BeauMED wykonujemy zabiegi modelowania twarzy kwasem hialuronowym, relaksujemy mięśnie toksyną bolulinową, rewitalizujemy skórę mezoterapią – toż wiecznie ależ tak natomiast z gustem. W BeauMED posiadamy najnowsze technologie laserowe, ultradźwięki i radiofale aż do modelowania sylwetki oraz przebudowy skóry ciała a twarzy. Dowiedz się więcej https://medecynaestetyczna.wixsite.com/home